Wacom для малювання

3D-моделювання та скульптування

Для швидкого отримання реалістичних результатів професіоналам необхідно спростити процес роботи. За допомогою інтуїтивного, природного і точного перового дисплея Wacom ви можете створювати і анімувати персонажів у своїй улюбленій програмі.

Моделювання, скульптура і живопис з високою точністю

На відміну від інших форм мистецтва ігри інтерактивні та багато в чому залежать від рендеринґа в реальному часі, що відображає дії кожного гравця. Створюючи нізькополігональну тривимірну модель в додатку Autodesk Maya, ви відразу побачите, як рухатиметься ваш герой у будь-якому середовищі. Це дозволяє деталізувати модель швидше та простіше, ніж за допомогою миші. Працюючи з чутливим до натиску пером, скористайтеся інструментом для створення геометрії скульптури або тривимірного текстурирования, щоб виліпити і сформувати вигляд персонажа з високою точністю, немов би ви працювали з глиною. Змініть розмір голови, щільність тіла та м'язовий рельєф або додайте персонажу футуристичний вигляд, щоб отримати реалістичні результати.

3d-sculpt-monster

Відкрийте новий рівень деталізації

За допомогою основної форми, структури та локальних уточнень ви можете цифровими засобами ліпити і задавати рельєф свого героя з новим рівнем деталізації поверхні, додаючи сплайни і вставки, щоб зробити його більш реалістичним. Маючи в своєму розпорядженні великим набором інструментів для ліплення, Autodesk Maya використовує всі можливості чутливості пера Wacom до натиску, так що ви можете додавати дрібні зморшки і активну міміку за допомогою легкого натискання або створювати бойові шрами і потужні м'язи, натиснувши сильніше. Що б ви не вирішили робити, ви отримуєте інтуїтивно зрозумілі засоби керування на кожному етапі процесу.

Зображення: © Chris Murphy
3d-sculpt-monster-creation

Проста анімація з новим рівнем контролю та комфорту

Привабливі зовні, прекрасно анімовані тривимірні персонажі — один з найважливіших компонентів сучасних популярних відеоігор. Використовуючи перовий дисплей Wacom та ультрасучасні інструменти для тривимірного малювання, наприклад Pixologic ZBrush, ви можете за допомогою пензля вибирати колір і додавати дрібні деталі до одягу, шкірі, волоссю або м'язам. Зробіть персонажу опуклі вени або злегка змініть колір його бронежилета. Завдяки точності рухів чутливого до натиску пера та вашим власним відчуттям під час роботи ви можете повністю зосередитися на творчому процесі, тим самим покращивши результат.

3d-sculpt-woman-crouching

Підвищення швидкості рендеринґа для ефективнішої роботи

У галузі тривимірної скульптури і анімації висока швидкість рендеринґа (візуалізації зображення) є найважливішим фактором успіху персонажа або гри. Навіть найкрутіший боєць при занадто повільному рендеринґу буде рухатися незграбно та неприродно. За допомогою системи V-Ray ви можете легко регулювати освітлення і тіні та візуалізувати свої тривимірні об'єкти з фантастично високою швидкістю. Завдяки швидкості і зручності інтерактивного дисплея для творчості ви можете співпрацювати з концепт-художниками, фахівцями з монтажу та мультиплікаторами в режимі реального часу, з першого разу роблячи все так, як треба. Працюйте ефективніше й швидше відразу в декількох програмах, залишаючи за собою можливість використовувати те, що вам зручно і коли зручно.