Безпаперовий документообіг в роздрібній торгівлі продовжує стрімко набирати популярність. Власноручні електронні підписи використовуються в угодах про рівень обслуговування, умови і положеннях, угодах, твердженнях і авторизації платежів. Завдяки електронного підпису роздрібні компанії можуть підвищити ефективність обліку і заощадити кошти завдяки зменшенню обсягу паперових документів.
Власноручні електронні підписи є невід'ємною частиною безпаперового документообігу в роздрібних магазинах. Цифрову інформацію можна легко зберігати в базах даних, з яких підтвердження автоматично розсилаються клієнтам. Крім того, цифрові дані можуть використовуватися операційним відділом для підвищення продуктивності.
Фіксування власноручних електронних підписів стає простим і зручним завдяки планшетів Wacom для підпису, так як ці пристрої є невеликими і дуже надійними. Моделі з кольоровими екранами, коли вони не використовуються для підпису, чудово підходять для демонстрації спеціальних пропозицій.
Власноручні електронні підписи є невід'ємною частиною безпаперового документообігу в роздрібних магазинах. Цифрову інформацію можна легко зберігати в базах даних, з яких підтвердження автоматично розсилаються клієнтам. Крім того, цифрові дані можуть використовуватися операційним відділом для підвищення продуктивності.
Фіксування власноручних електронних підписів стає простим і зручним завдяки планшетів Wacom для підпису, так як ці пристрої є невеликими і дуже надійними. Моделі з кольоровими екранами, коли вони не використовуються для підпису, чудово підходять для демонстрації спеціальних пропозицій.
Переваги системи електронного підпису для точок продажів
- Прискорює оформлення замовлення, вхід і реєстрацію клієнтів.
- Підвищує задоволеність клієнтів.
- Скорочує витрати, пов’язані з обробкою, скануванням, зберіганням і перевезенням паперу.
- Покращує доступність інформації за рахунок зберігання всіх документів в електронній формі.
- Збільшує число учасників програм лояльності завдяки адресами електронної пошти, зібраних на торгових точках.
- Усуває можливість втрати документів.
- Покращує репутацію бренду як цифрового новатора, що піклується про навколишнє середовище.