Планшети та дисплеї для підпису Wacom застосовуються в державному секторі для заповнення та підписання електронних форм. При заповненні бланка скарги, а також подачі заявки на отримання нового паспорта, водійських прав або інших документів часто необхідно поставити підпис. Сучасний цифровий процес усуває потребу в скануванні, вимагає мало робочого місця і дозволяє швидко шукати документи при першій же необхідності. Новий процес електронної обробки документів економить час, що призводить до скорочення часу очікування громадян і надавати персоналу більше часу на надання цінних послуг. Відділи та установи економлять гроші на папері і чорнилі, що іноді може повністю усунути потребу у використанні принтерів і витратних матеріалів. Електронні рукописні підписи також використовуються в обробці таких офіційних документів, як паспорти, посвідчення особи і карти доступу. Планшети для підпису Wacom використовуються для фіксації рукописних підписів у високій роздільній здатності і можуть працювати з біометричними профілями, вбудованими в дані підписи паспорта і посвідчення з метою усунення шахрайства. Планшети для підпису Wacom широко використовуються по всьому світу у відділах реєстрації, правоохоронних органах та інших установах.
Переваги системи електронного підпису для використання в установах державного сектора
- Підвищує ефективність заповнення, підписання та затвердження форм та документів.
- Швидко і безпечно виконує перевірку справжності підписів.
- Фіксує підписи для посвідчень особи та паспортів без сканування.
- Знижує час очікування і дозволяє обслужити більшу кількість громадян в день.
- Дозволяє приділити більше часу якісному обслуговуванню громадян.
- Усуває витрати, пов’язані з друком, зберіганням, архівацією, отриманням і транспортуванням паперу.